Eating Tom Brady's Diet & Workout For 24 Hours!

Publisert 5. feb.. 2021
Thanks to DraftKings for sponsoring. Use promo code CASHNASTY to get your share of up to $55 MILLION in prizes! URL Here: dkng.co/cashnasty
I ate like football player Tom Brady and did his workout with the boys! Let me know what diet and workout I should do next in the comments!
§ Legal: “NO PURCHASE NECESSARY. Purchase will not increase odds of winning. Website entry and opt-in required. Must be legal resident of 50 U.S./DC (excluding NY and FL). Must be 18 years of age or older. Other eligibility limitations apply. VOID WHERE PROHIBITED. To play and for Official Rules and other details, visit draftkings.com/prediction-challenge-dfs.You must create an account via DraftKings.com. Odds will vary depending on the number of entries received. Subject to Official Rules. Entry period from 1/25/21 at 9:00am EST through 2/7/21 at 8:30pm EST. Sponsor: DraftKings
Follow me on Twitter: cashnastygaming
Instagram: @cashnasty

I livestream on Twitch! www.twitch.tv/cashnastygaming

Kommentarer

  • Who yall got winning the Super Bowl?

  • ik y'all remember gayfish aka chris😂

  • Yo mal look bigger then cash

  • Cash you should do a tyreek hill one

  • the lemon water lol I was like okay it’s in there

  • I want that

  • your supposed to mix the eggs with the avocado it tastes much better

  • Damn lol

  • Yoo can you do the (Prime) Shaquille O’Neal diet? Lowkey would love to watch that

  • Tom Brady

  • bucs

  • Brady was a 6th round pick, and he led the Pats to 6 bowls

  • RUSSELL WILSON IS THE 🐐 OF 🏈

  • Your going to eat Tom Brady’s workout?

  • Boy would’ve been sacked!!😂😂

  • Avocado is amazing bro what you mean

  • you eat the avocado WITH the eggs 😂 come on now haha much love

  • I thought they were brothers

  • Make a series training mel

  • Cash, i think that avacodo belongs in the garbage

  • Lol he said I don’t think he was a first round pick that’s when you know he shouldn’t be talking football he was a 6th round pick

  • Mal got strong asl , I respect the grind he doing 👏🏽

  • Cash, you didn't know TB12 was a 6th round pick? 2 second google search bruh?

  • “Blue 42 the bills are due” that got me that made me laugh 😂😂😂

  • Ugliest avocado I’ve ever seen

  • Avocado with some pepper and little salt best way to eat it

  • your supposed to put salt on the avocado lmao

  • Those arent the good avocadoes the good ones come from hispanic countrys like the DR

  • I’m black I eat avocado

  • Cash can you please put us on the stretches you do when u wake up and stretches after a workout

  • 10:53 had me dying

  • “I don’t think he was a first round pick” He was a sixth round pick cash 💀💀💀

  • Bro I feel like if there was anime about football it would be like the intro 😂😂😂

  • in Jamaica we eat it with every meal lol

  • Cash brady

  • Cash you should do Deion Sanders

  • That production quality was A1 👌😂

  • Tyreek Hill diet please

  • Hey, Cash stephen curry won 3 championships while being on the same team for 4 years in a row. Lebron switched from team to team

  • How tf he get the lemon in there

  • Ben Roethlisberger is the greatest qb for the steelers of all time (team history and Future HOF)

  • The bills are dew LMAO

  • Malcom is gettin a little hefty

  • Blue 42, the bills are due 😂

  • Wtf mal big ash

  • That was some elite pass rushing

  • Always good to Mal

  • you cant be the goat if youve been caught cheating multiple times

  • can you do Stephen curry next???

  • Yo friend got bigger

  • Has Mal been stress eatin or is he pure muscle

  • My boy 87 Rob Gronkowski is the GOAT of football

  • Deion sanders goat at football

  • I eat my food way to fast

  • Steph curry workout and diet in honor of flight😂

  • Man this shit was hilarious! 😂😂😂

  • Or the rock cheat Meant day

  • John Cena

  • Jerry fucking rice

  • Payton Manning

  • Patrick Mahomes

  • Lamar Jackson

  • Malcolm look like the black version of wolverine

  • do derrick henry’s diet bruh

  • Bucs

  • Avocados are not supposed to look like that

  • That avocado looks weird

  • Do Zion Williamsons diet and workout please!!

  • U gotta get certain avocados I usually go for smaller ones in a net type thing

  • Haven't seen a black person eat avocado? 🇭🇹🇭🇹🇭🇹

  • Can you please do a John Cena workout and diet video

  • avocado no salt? that's a no no hahahah

  • Black people don’t eat avocado? He buggin everybody in the Caribbean eat it

  • Do nikola jokic diet

  • HILL

  • TYerk

  • How is Rogers better than Brady when Brady just beat him

  • Do Aaron Donald's diet and workout!

  • “No turning around I’m giving all back shots”

  • You gotta put the avocado on toast shit hits

  • Bruh the hub⬛️🟧intro thooooo🤣🤣🤣had me dying laughing

  • 3:52, what in the cashanese is this

  • You gotta eat the avocado with other things not by it self like in tacos or in chicken salads

  • HICKSPANICS😂😂😂

  • You supposed to put vinegar and salt on the avocado no one eats it like that🤣

  • Where the Michael Vick jokes?

  • Wilt Chamberlin diet?

  • Cash, Avocado by itself tastes odd and has a weird texture, you gotta eat it with something crunchy like toast

  • Cash got the worst avocado in the world

  • This isn’t his diet I don’t think I’ve been told he doesn’t eat animals or anything that comes from animals

  • Man said let me get a spoon man pulled out a fork

  • Cash gimme a shoutout on ig

  • What happened to his girl

  • BLUE 42 THE BILLS TO DO SET HUT

  • Cash doin this video and said he boutta go to sum vids sum reaction vids and then he works out after man stays grinding this mans hustle is underrated and must be known

  • Funny asf😂

  • that was not 20 ounces of water

  • peyton manning the goat

  • I’m Hispanic and I don’t eat avocados that nasty to me but my family eats them

  • Do mark Wahlbergs workout